Lehdistötiedote - Formula Swiss jatkaa valta-asemaansa lääkekannabisalalla maailmanlaajuisen laajentumisen myötä

Johtava premium-laatuisen CBD-tuotteiden tarjoaja Sveitsistä, Formula Swiss, vahvistaa asemaansa viimeaikaisten menestysten myötä laajentumalla kautta Euroopan, Etelä-Amerikan, USA:n ja Aasian.

Kokeneen sarjayrittäjän, Robin Roy Krigslund-Hansenin, perustama Formula Swiss on kasvanut yhdeksi suurimmista ja halutuimmista orgaanisten CBD-tuotteiden tarjoajista korkeimmalla mahdollisella laadulla. Yhtiön menestykset ja alan hallinta on viime aikoina vahvistettu sen laajentuessa muihin maailman osiin tavoitteenaan tehdä ylivoimaiset terveys- ja ravintotuotteet helposti saataville asiakkaille ympäri maailman.

CBD-teollisuus on todistanut valtavaa kasvua viime aikoina, kun yhä useammat ihmiset ympäri maailmaa ovat alkaneet ymmärtää CBD-tuotteiden valtavat hyödyt. Valitettavasti näiden tuotteiden kysynnän kasvu on johtanut useiden tarjoajien ja valmistajien tulvaan, joista monet eivät ole onnistuneet täyttämään asiakkaiden tarpeita. Tämä johtuu erityisesti tällaisten tuotteiden laadusta, sillä monet niistä eivät ole ainoastaan kohtuuttoman kalliita ja erittäin laimennettuja, mutta eivät myöskään täytä kuluttajien toivomaa laatua. Tässä Formula Swiss on onnistunut tekemään suuren eron vuosien aikana laajan suosittujen tuotteiden valikoimansa ansiosta.

Formula Swiss on omistautunut laadukkaiden tuotteiden kehittämiseen, jotka on suunniteltu tekemään terveellisen elämän elämisestä helpompaa. Heidän tuotteillaan on luonnostaan korkea orgaanisen kannabidiolin pitoisuus sekä kattava valikoima kannabinoideja, terpeenejä, flavonoideja, ravintoaineita ja antioksidantteja, mikä erottaa brändin muista teollisuudessa – erityisesti Kiinasta peräisin olevista CBD-kiteistä valmistettuihin tuotteisiin verrattuna.

Formula Swissin tarjoamien tuotteiden eri kategoriat käsittävät CBD-voiteita, CBD-öljyjä ja CBD-tuotteita lemmikeille, ja valikoimaa laajennetaan jatkuvasti, varmistaen näin asiakkaiden monipuolisten tarpeiden täyttymisen ja tehdessä yrityksestä yhden pysäkin ratkaisun kaikkeen, mikä liittyy CBD:hen.

Yrityksen laajentuminen Euroopassa Sveitsistä Saksaan, Itävaltaan, Italiaan, Espanjaan, Portugaliin, Yhdistyneeseen kuningaskuntaan, Alankomaihin, Belgiaan, Tanskaan, Ruotsiin ja nyt USA:han tuo nämä tuotteet lähemmäksi tämän alueen ihmisiä, mahdollistaen heidän nauttivan CBD:n valtavista ominaisuuksista ja eduista sekä Formula Swissin kosketuksesta.

Kliiniset kokeet ihmisillä Aasiassa ja Etelä-Amerikassa

Formula Swiss on parhaillaan viimeistelemässä kliinisiä kokeita ihmisillä Aasiassa ja odottaa tulosten julkaisua huhtikuun loppuun mennessä. He aloittavat myös useita kliinisiä kokeita ihmisillä Etelä-Amerikassa myöhemmin tässä kuussa ja jatkavat suuria investointeja CBD-tuotteidensa tulosten ja potentiaalin dokumentointiin.

Formula Swissin menestys voidaan suurelta osin laskea Robin Roy Krigslund-Hansenin, perustajan ja toimitusjohtajan, sekä hänen perheensä ja johtotiiminsä sitkeyden ansioksi, kun he jatkuvasti panostavat tarvittaviin resursseihin varmistaakseen, että asiakkaiden tarpeet täytetään tehokkaasti. Robin Roy Krigslund-Hansen on sarjayrittäjä ja GoSocialin, Euroopan suurimman Facebook-mainostajan vuosina 2009-13, sekä useiden muiden menestyneiden verkkokauppayritysten perustaja ja toimitusjohtaja, ja on saanut useat yrityksensä globaaliksi erittäin lyhyessä ajassa.

Lisätietoja Formula Swissistä ja yrityksen tarjoamista ainutlaatuisista terveysratkaisuista löytyy yrityksen verkkosivustolta.

Tietoa Formula Swissistä

Formula Swiss on perheomisteinen yritys, jolla on ylpeä perintö korkealaatuisten ravintotuotteiden tuottamisesta vuodesta 2013 lähtien. Robin Roy Krigslund-Hansenin, yli 21 vuoden kokemuksen online-markkinoinnin ammattilaisena, perustama yritys on asetettu kehittämään uusia ja innovatiivisia korkealaatuisia tuotteita kiitos sen tuoteasiantuntijoiden vuosien kokemuksen ansiosta teollisuudessa.

Takaisin blogiin